5 ביוני 2009

שוק מוצרי הסרת השיער בשיטה עצמית

מהי הדרך המובילה להסרת שיער?קיימים מגוון של אפשרויות להסרת שיער : הסרת שיער בלייזר, גילוח, קרם ממיס, שעווה חמה, שעווה קרה, פינצטה, לייזר, אינפרא אדום, אפילציה, מכשיר חשמלי, בבית, אצל קוסמטיקאית, בבית חולים, במכון לייזר וכדומה.

מיהו אפוא המוביל מבין המוצרים להסרת השיער?
הן בנתח שוק והן בהתקדמות ותוצאות ההסרה. שוק מוצרי הסרת השיער בשיטה עצמית מתחלק למספר קטגוריות: סכינים ומכונות גילוח, מוצרי ג'ל או משחות, מוצרי שעווה ומכונות חשמליות שנועדו במיוחד להסרת שיער. מנהל תחום סחר ברשת סופר פארם, עוזי ויזינגר, אומר כי רוב הנשים רוכשות יותר ממוצר אחד של הסרת שיער וכי מוצרי הגילוח הם הפופולריים ביותר ומהווים כ-50% ממכירות הרשת. אחריהם בהיקף המכירות מוצרי השעווה (כ-35%) ומוצרי הדפילציה (כ-15%). גם תחום המכונות החשמליות להסרת שיער, שאותן ניתן להשיג ברשתות החשמל, הולך ומתרחב. החידוש האחרון בתחום הוא מתקן חשמלי המחמם את השעווה, שמשווק על-ידי חלק מהחברות שמייצרות את מכשירי הסרת השיער החשמליים.האשה הישראלית, מתברר, דווקא נחשבת למטופחת כאשר מדובר בנושא הסרת השיער. סקרים שנערכו בתחום מצאו כי 93% מהנשים הישראליות מסירות שיער, לעומת הנשים הגרמניות, שם פחות מ-40% מהנשים מסירות שיער, או האנגליות, שם נע שיעור מסירות השיער סביב 50%. סקר שערכה חברת רקיט בנקיזר, בקרב נשים ישראליות בגילאי 50-18, גילה כי מעל 98% מהנשים מורידות שיער מהחלק התחתון של הרגל, מעל 81% מורידות שיער מהמפשעה, מעל 96% מהנשים מורידת שיער מבית השחי, מעל 62% מורידות מהפנים (שפם וגבות) ומעל 29% מורידות שיער מזרועות הידיים.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק