25 ביוני 2012

ניתוח אף – למי מיועד, מאיזה טווח גיל אפשרי?


רוב הפונים אשר מתעניינים בביצוע של ניתוח אף הינם כאלו שלא התברכו באף המתאים אלא דווקא בזה הגדול והגבנוני אשר משווה לפניהם מראה ממנו הם לא מרוצים ובלשון המעטה. האף מהווה קריטריון חובה למראה אסתטי ולעיתים יכול להיות אדם בעל אף גדול שדווקא מתאים לפניו פרפקט.

לא כל מי שיש לו אף גדול פונה לתחום זה של ניתוחי אף, ישנם כאלו אשר לא יתאים להם אף אחר ואף יכער אותם על כן טוב להם עם אפה שלהם. אך, כאשר ישנו צורך בתיקון או שיפור אסטתי של מראה הפנים הנובע מצורתו של האף, ניתן להבין בקלות מיהו קהל היעד שלנו.

הגיל המתאים לניתוח אף

לרוב ישנה הסכמה כללית שטווח הגילאים של ניתוחי אף מתחיל מגיל 15 שזהו בערך הזמן בו האף מגיע לשיא התפתחותו אצל המתבגר למרות שזה יכול להגיע גם עד גיל 17. אך, ישנם כאלו המעדיפים להמתין עד גיל 18 לפחות, על מנת לבצע ניתוח אף, אחרי הכל כל אחד מתפתח אחרת ועדיף להיות בטוחים לפני צעד כזה.

ניתוחי אף ברובם נעשים לצורך עידון מראה הפנים מבחינה אסתטית יותר, אך כמובן, ישנם מקרים בהם ניתוח אף הוא דבר נחוץ מבחינה בריאותית ומטרתו של ניתוח אף רפואי הוא לתקן את הבעיה שנוצרה אצל המטופל מסיבות מסוימות כמו לדוגמה, בעיות בנשימה עקב אף עקום או אף שבור המצריכים ביצוע של ניתוח מעברים.

ניתוח אף רפואי על הדרך

חשוב לקחת בחשבון שכאשר מבצעים ניתוח אף ומקטינים את האף הגדול עימו נולדנו, ניתוח אף רפואי הינו מצב שלרוב בלתי נמנע מאיתנו. ברגע שיש לאדם אף גדול אזי הוא נושם בצורה מסויימת, יש לאוויר מקום גדול לזרום פנימה והחוצה ולא חשוב אם קיימות בעיות באף שאליהן הוא לא מודע, הוא רגיל לנשום נורמאלי.

אך כאשר מגיעים לניתוח ומקטינים את האף, נוצר מצב אחר לגמרי. ישנם מטופלים לאחר ניתוח אף, אשר עקב הניתוח נוצרה להם בעיית נשימה וזאת מהסיבה שאם פעם היה להם אף גדול ומעבר אוויר רחב אזי כרגע עקב הניתוח, הוקטן האף וכך גם מעבר האוויר. לכן, חשוב לקחת רופא כירורגי פלסטי לשני התחומים- אסטתי ורפואי.

המראה המתאים לפנים

כמובן, לאף הסולד יש קהל מעריצים גדול אשר בעיקרם התברכו באופן טבעי באף אותו הם לא רוצים, אך חשוב להבין כי לא לכולם מתאים אף מסוג סולד וכאשר אתם פונים לייעוץ ועוברים הדמיה שתתן לכם תמונה יחסית קרובה לאף המתאים לכם אולי זה לא יהיה מה שרציתם.

ניתוחי אף לא תמיד יוצאים כמו שמתכננים אך חשוב לדעת איזה אף הוא המתאים לכם. מבנה הפנים של כל אחד שונה ומה שמתאים לאחד לאו דווקא מתאים לאחר על כן, אל תרגישו רע במידה והאף שלכם לא סולד, מה שחשוב הוא שבסופו של ניתוח אף הוא ישלים אתכם. 

מודעות ורצון להשתלב

היום לבני הנוער המודעות אף יותר חריפה, בעיקר בעידן הטכנולוגיה, חשוב לייעץ להם על צעד כמו ניתוח אף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה