6 ביולי 2012

הגדלת חזה גם בגיל השלישי


כי גם בגיל השלישי מעוניינים בחזה מעוצב, הרצון להיות יפה,חטובה ומעוצבת לא עוצר גם במעבר לגיל השלישי של חיינו. גיל בו כביכול, הגישה היא שכבר לא אמור לעניין אותנו כיצד אנחנו נראים. מבט חטוף בחדר כושר יעניק לנו מבט שונה על הגישה הזו, שלרוב יפתיע אותנו. כיום ניתן לראות נשים בנות שישים, אשר גופן נראה, כגופה של נערה בת שש עשרה. שרירים מורמים, עור מתוח וחזה זקוף, הוא חלומה של כל אישה, לא משנה באיזה גיל היא נמצאת. אפשר להגיד שגיל כיום הוא רק מספר והדרך שבא אנחנו בוחרים לחיות ולהראות, קובעת את הגיל האמיתי שלנו. פעילות ספורטיבית אומנם תורמת לנו לשמור על נפש בריאה וגוף בריא, אך ניתוחים פלסטיים מסייעים לנו למנוע את נזקי הזמן ומונעים את המראה הנפול של החזה.

מה הסיכונים בהגדלת החזה בגיל השלישי?

ניתוח הגדלת החזה טומן בחובו שלל סיכונים, כך שגם אם את אישה צעירה אין זה מעניק לך ביטוח שתעברי את הפרוצדורה בשלום. הסיכונים הנפוצים בניתוח להגדלת חזה, כוללים לרוב סכנה של דימום יתר, הקשור לחתך שלא החלים לאחר הניתוח. נשים בגיל השלישי, אשר סובלות מדימום יתר, נתונות בסכנת חיים גדולה יותר מנשים צעירות. כמובן ישנו גם הנושא של קליטת השתל, גופן של נשים בגיל השלישי, פחות מסוגל לקלוט את השתל כהלכה, כך שהתוצאה לרוב לא תמיד משביעת רצון. לאחר הניתוח יכולות להיווצר צלקות, העור של נשים בגיל השלישי הוא פחות אלסטי, מכאן שרוב הסיכויים שהצלקות יהיו יותר בולטות והסיכוי שהן ייעלמו בגיל השלישי הוא קלוש. אומנם ככל שאנחנו יותר מתבגרים, כך הגוף שלנו נחלש וכך הסיכון שלנו לעמוד בניתוחים מסובכים הוא יותר קלוש. אך אם התפתחות של חשיבה יצירתית  ואינספור שכלולים טכנולוגים בשנים האחרונות בתחום הרפואה והרפואה הפלסטית. ניתן לראות היווצרות של טיפולים ומכשירים, אשר הופכים את הניתוחים המסובכים לפשוטים יותר, מכאן גם לפחות מסוכנים. דבר שמאפשר לנשים בגיל השלישי, להגשים את רצונם ולשמור על המראה הצעיר, החטוב והחזה הזקוף למרות הגיל המבוגר. 

החלמה מניתוח הגדלת חזה בגיל השלישי

שלא כמו קניית מוצרי תינוקות, ניתוח הגדלת חזה בגיל השלישי הוא לא פשוט ויכולים להיווצר הרבה סיבוכים, אשר לרוב התרחשו במהלך ההחלמה, לכן בדק בית הוא תהליך הכרחי ונחוץ יותר ממה שהרבה אנשים חושבים. בעוד שנשים צעירות יכולות כבר באותו יום או למאוחר ביום למחרת להשתחרר מבית החולים, לרוב נשים בגיל השלישי, יצטרכו להישאר במשך כמה ימים לאחר הניתוח בבית החולים, על מנת לבחון את מצבן ורק לאחר מכן הן ישוחררו להחלמה, שעלולה לקחת כמה חודשים טובים. אם החלמה מניתוח חזה בגיל צעיר לוקחת בין כמה שבועות, עד לכמה חודשים בהם האישה הצעירה, סובלת מכאבים ואינה יכולה להתאמץ. נשים בגיל השלישי לרוב יצטרכו משך זמן החלמה כפול, לאחר הניתוח, משום שגופן פחות חזק ועורן פחות אלסטי. מכאן שהגופן יצטרך לעבור תהליך ארוך על מנת להחלים מפצעי הניתוח ולהתאקלם לשתלים החדשים של החזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה