29 ביולי 2009

מה שלא עשה הטבע יעשה ניתוח הגדלת חזה

זוכרות את המעבר מגוזייה לחזייה ?! – זהו ללא ספק ארוע מחונן אצל כל בת.
מי מאיתנו לא היתה בהתבגרותה במתח סמוי ומתמיד ובמעקב מתמשך אחרי צמיחת החזה שלה, כשברקע מהדהדת התקווה ,שהטבע והגנים ידאגו להגדלת החזה עד לשיא תפארתו.

אבל יש נערות , שהטבע איכזב אותן והעניק להן רק זוג "דובדבנים" במקום צמד "תפוחים עסיסיים" והאכזבה הזאת מלווה בדרך כלל בדימוי עצמי נמוך משטיח ותחושת נשיות של טוויגי בקיצור , זה מרגיש נורא אצל רובנו.
אז למה להרגיש ככה , אם אנו ,כנשים יכולות לתקן את שגיאות הטבע על ידי ניתוח שנמשך שעה- במקום לסבול שנים?....חישבו רק על הכיף שבהופעה על חוף הים בביקיני שחושף את תמצית נשיותנו או על שמלת מחשוף מרעננת שמכסה טפח ומגלה טפחיים....

אם את חושבת שניתוח הגדלת חזה יעשה לך טוב – לכי על זה ! אם זו הדרך בשבילך להגיע לשלמות או לנפש בריאה –וותרי על ספת הפסיכולוג לטובת ספת המנתח הפלסטי.נכון, אמא תספר לך שזה לא בריא ושכדאי לחכות להריונות ....אבל הסיפורים האלה כבר לא כל כך מתאימים לעידן שלנו.
כי מי מבטיח לך הריון ,לידה ותינוקות לפני בן זוג שחשקה בו נפשך.

ובינינו , אם תתעניינו מעט בניתוחים להגדלת חזה תגלו ,שניתוח להגדלת חזה לא מפריע להנקה.וממילא לאחר מספר לידות והנקות גם חזה טבעי נראה כמו צמד תאנים מיובשות ואז – לכו על ניתוח הגדלת חזה ועיצוב מחדש.או ניתוח להרמת חזה.

כמובן,
שכל מה שנאמר מותנה במידת האחריות העצמית ובמודעות שלך לתהליך ולסיכונים הכרוכים בניתוח הגדלת חזה – לקטי מידע מכל אמצעי , התייעצי במנתחים פלסטיים והשווי ביניהם , זכרי שניתוח הגדלת חזה הוא עדיין- ניתוח .גם ניתוח הגדלת חזה כרוך בתקופת אישפוז,סיכונים שבהרדמה כללית ובתקופת החלמה . אם לאחר ששקלת את כל האפשרויות, למדת את העובדות שאלת והתייעצת עם מנתחים פלסטיים והאינטואיציה שלך לוחשת אז "לכי על זה !" - אל תוותרי לטבע ! פרגני לעצמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה