18 באוקטובר 2009

קניות באינטרנט

קניות אונליין ולהנות מזה-
פעם הרשתות היחידות שהיינו עושות בהן קניות היו אלו שיש בקניון.
ואת המשפט הזה אני אסביר פעמיים:

האחת- בשביל לקנות צריך פיזית ללכת לקניון או לחנות ובמזג האוויר של הקיץ הישראלי (וגם של החורף מסתבר- מה נסגר עם 32 מעלות בסוף אוקטובר???)
זו משימה לא פשוטה. תוסיפו לזה לו"ז צפוף או חלילה- ילדים, ותקבלו הרבה כאב ראש. פעם קניות היו אטרקציה כיפית...לא?
השנייה- כמו כולם. למזלנו, הקידמה הביאה איתה את היכולת המופלאת לטוס ולכן בנות ארצנו היקרות בילו זמן לא מובטל מעבר לים בציד מותגים
אקסקלוסיביים בארצות נדחות כמו ארה"ב, וכל זה למען הייחודיות.ומה גילו אותן בנות?

שעם כל הכבוד- ויש כבוד לזארה, מנגו, פול אנד בר ואחרים, מעבר לים יש הרבה יותר. ולכן מתבקשת השאלה- למה שאסתפק במה שיש פה בעוד ששם יש יותר מהכל?פעם עיקר עיסוקיי בתחום הייבוא כללו מעט גיחות לנק' ברחבי הגלובוס והרבה תחנונים לאבא- שבנסיעה הבאה יביא משהו, כל דבר. מיותר לציין שלאבי היקר יש בנסיעות המחקר שלו דברים קצת יותר חשובים לעשות ולכן אף פתרון לא נתן שובע לתחושת הרעב היחידה שאם תיכנעי לה לא תשמיני- הרעב לקניות. בתחילת שנות ה80 קרו שני דברים- האינטרנט התחיל לקבל צורה, ואני נולדתי. לא יודעת איך זה נראה לכם, אבל בעיני זה זיווג משמיים. לקח לי בדיוק 17 שנה לגלות שאפשר לרתום את האינטרנט למשימות חשובות באמת- קניית בגדים אונליין מהחנויות האהובות עליי, שציונות היא לא הצד החזק שלהם. איזה כיף- אברקרומבי אנד פיטץ', אמריקן איגל, הוליסטר, ויקטוריה סיקרט ומה לא...? נלהבת ותמימה אספתי לי לסל הקניות באתר החנות האהובה עליי פריטים שכל תכליתם היא לעשות דווקא,לי יש ולכל השאר אין! אך להפתעתי במעמד התשלום התבשרתי כי לא ניתן לשלם בכרטיס אשראי ישראלי.מייד התקוממתי לנוכח העובדה האנטישמית הזאת, ולאבא שלי לקח לא מעט זמן להסביר לי שזה קשור בהצפנת מידע ובטחון חשבון הבנק שלי. מה אכפת לי?! אני רוצה את הז'קט הזה ויהי מה! המדע מתקדם כל הזמן לא? אז מה הבעיה לאבטח את הכרטיס יותר טוב???אז זהו, שבאמת יש פתרון- וקוראים לזה אתר איביי.

איביי - ebay, הוא הקניון הגדול בעולם- אין תורים, אין ילדים קטנים שרצים ואין מוכרים שמנסים לגזול מזמנך ולגרום לך להחליף חברת סלולר בלי בושה כאילו לא ברור שיש דברים יותר חשובים- כמו קניות. הקנייה באי.ביי הופכת לקלה ונוחה, במיוחד אם פותחים חשבון בפייפל שהוא אתר בת של אי.ביי שמציע שרותי אשראי במיוחד לקניות אונליין. זוכרים שאמרתי שהעולם מתקדם? אז להפתעתי העוד יותר רבה גיליתי אתר בעברית! פרופיט ביד שמו, שדרכו ניתן לקנות באי.ביי. כל דבר, וכאילו שזה לא מספיק- האתר הזה נותן לך זיכוי על כל קנייה שמתבצעת דרכו. את המוצרים קונים בסופו של דבר מאי.ביי ולכן המחירים הם של אי.ביי אבל קנייה דרך האתר-
פרופיט ביד - profitbid.co.il, תיתן זיכוי מיידי בו ניתן להשתמש לקניות עתידיות או פשוט למשוך!!!

לא אפרט את תקנון האתר כאן, אבל ברישום, שהוא חינם, תקבלו גם 15 דולר זיכוי לחשבון. כל קנייה נוספת כאמור תקנה לכם זיכוי נוסף. וזה חברים, מה שנקרא לקנות חכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה