14 בספטמבר 2011

מהו ניתוח מתיחת פנים?


העולם שייך לצעירים אך מהי ההגדרה של צעיר? 
בימינו גברים ונשים חיים בממוצע 80 שנים ואף יותר מכך ולכן שילוב של מראה צעיר ואסטטי יחד עם גישה אופטימית לחיים מעניקים גם למבוגרים שבינינו הזדמנות לחיות את החיים כפי שחיו אותם בגילאי ה- 20 שלהם. כולנו רוצים להיראות צעירים יותר ולהרגיש טוב יותר עם עצמינו ואחד האלמנטים החיצוניים אשר מסגירים את גילנו ומעיבים על מצב רוחנו הוא מראה הפנים המבוגר אשר אותו ניתן לתקן ע"י ניתוח מתיחת פנים.

עבור מי מיועד הניתוח למתיחת פנים?
כל גבר או אישה, אשר עומדים מול המראה ומדמיינים כיצד היו נראים פניהם צעירים וחלקים יותר מתאימים לשלב הבירור עם מנתח פלסטי לגבי האופציה לבצע מתיחת פנים תמונות לפני אחרי.
באופן כללי, אנשים הסובלים מלחיים נפולות, צוואר מתבגר או גבות שצנחו הם אנשים אשר עברו את גיל ה- 40 אך אין מניעה לבצע את הניתוח מוקדם יותר מאחר והאינדיקציה לניתוח דורשת את בירור מצב הפנים ולא את גיל המטופל. פרטים על מיני ליפט לחצי>> מתיחת פנים  

מהו מהלך הניתוח למתיחת פנים?
ניתוח למתיחת פנים נמשך בין 2 ל- 4 שעות ומבוצע לרוב (תלוי בהיקף הניתוח) ע"י הרדמה מקומית וחומרי טשטוש כך שהאדם המנותח אינו חש דבר, נמצא במצב בין ערות לשינה, נינוח ורגוע לאורך כל זמן הפרוצדורה הניתוחית. לאחר ההרדמה, מבוצע חתך לכיוון האוזניים ועד לעורף. חתך זה מהווה את הבסיס למתיחת הפנים והסרת עודפי העור לאחר מכן. לרופא המנתח יש מספר אפשרויות להשגת המראה הסופי של הפנים והוא יכול למתוח את העור בלבד או לשלב זאת עם מתיחת השרירים, קיצורם והסרת שומן. כעת כל שנותר הוא להסיר את עודפי העור ולתפור את החתך. תפרי החתכים ממוקמים באזורים המוסתרים ע"י שיער ולכן ניתוח למתיחת פנים אינו משאיר בדר"כ צלקות נראות לעין.

כמה זמן נמשכת תקופת ההחלמה מהניתוח?
לאחר הניתוח, חוץ מהרגשת אי נוחות קלה של לחץ באזור הפנים לא מרגישים כאב. נפיחות בפנים תראה למשך כמספר שבועות ספורים כך שבסופו של דבר, תוך שבועיים מיום ביצוע הניתוח ניתן לחזור לפעילות מלאה, חוץ מסוגים מסוימים של פעילות גופנית אשר עליהם יסביר הרופא המנתח ומהם כדאי להימנע.
עוד על סיכונים ותופעות לוואי לחץ >> ניתוח מתיחת פנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה