29 במאי 2011

גינקומסטיה - הקטנת חזה לגבר

גניקומסטיה - הקטנת חזה לגבר

בנות ישראל היקרות. בזמן שישנתן, הגברים שלכן השתנו עד לאין שיעור. ההתעסקות העצמית שלכן בגוף וביופי, השפיעה עליהם ועכשיו גם הם פוקדים את שולחן הניתוחים של המנתח הפלסטי. זה התחיל במתיחת פנים או הרמת עפעפיים, המשיך בשאיבת שומן ועכשיו קבלו את הלהיט החדש: גניקוסמטיה (הקטנת חזה לגבר).

יש גברים שנולדו עם גוף צנום ושדוף, וכדי לנפח אותו, היה עליהם לבלוס כמויות רבות של חלבונים ולבלות שעות בחדר כושר. לעתים מתרחשת גם התופעה ההפוכה – ולגברים לא מעטים יש חזה מנופח - ללא קשר למשקל הכללי שלהם. במקרה כזה, לעתים לא מבוטלות החזה נראה גדול מדי, ונוצרת תחושה כאילו לגבר יש שדיים. הסיבות העיקריות לתופעה הן גנטיות. במידה והדבר מפריע, ניתן לטפל כיום בבעיה באמצעות ניתוח הקטנת חזה לגבר, שמחזיר את החזה לגודל נורמאלי. גברים רבים שסובלים מהבעיה חוששים ליצור מגע אינטימי עם נשים, ולחשוף את גופם במקומות ציבוריים.

ישנן שתי דרגות של גניקוסמטיה. האחת היא רקמת שומן רכה - ואילו השנייה היא רקמת שומן קשה יותר. בכדי לבצע הקטנת חזה ברקמת שומן קשה יש לבצע ניתוח מלא. כדי לבצע הקטנת חזה בעל רקמת שומן רכה, ניתן להסתפק רק בשאיבת שומן, תהליך פשוט יחסית.

ניתוח גניקומסטיה ?
ניתוח גניקומסטיה הוא ניתוח פשוט בעולם הרפואה והוא מדורג בדרגות חומרה 1-2, כלומר נטול סיכונים מיוחדים (אם כי לפני כל ניתוח יש לקבל הסבר מדויק מהרופא על האפשרויות לסיבוכים שקיימים בכל זאת, כמו בכל ניתוח).
במהלך ניתוח הקטנת חזה לגבר חורץ המנתח פתח קטן סביב הפטמה, דרכו נכרתת רקמת השומן הקשה של השד. לאחר מכן מתבצעת שאיבת שומן סביב גוש הרקמה הבלוטית. לבסוף, במידה ויש שאריות עור עודף ובמטרה להשלים את התוצאה, כורתים גם אותו.

ההחלמה מהניתוח קלה יחסית והיא אורכת מספר ימים עד חזרה להתאוששות - ומספר שבועות עד להחלמה מלאה. בסיום הניתוח חובשים את המקום בתחבושות לחץ לצורך זירוז תהליך ההחלמה וגם לצורך מניעת ניקוזי נוזלים במקום המנותח, והמנותח משוחרר לאחר כמה שעות בד"כ לביתו למנוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה